Cursus Nikon D7000

Cursus D7000

 

aankomende zaterdag 22-10-2011 ga ik naar een cursus die gegeven word door iemand van Nikon.

De cursus word gehouden bij Foto konijnenberg in Den Ham.

Ik moet zeggen ik zie er erg naar uit om daar aan mee te doen want deze camera zit zo boordevol dingen en instellingen dat naar wat ik gehoord je een jaar bezig bent om de camera goed te leren kennen.

 

Cursus D7000 achter de rug

 

Zaterdag morgen vroeg weg gegaan om om 9.30 uur bij Foto konijnenberg in Den Ham te zijn.

Onderweg om ongeveer 9.00 zag ik de zon door de bomen over het land schijnen met nog wat ochtenddauw,en kon de verlijding niet weerstaan om toch een foto te maken.

zonsopgang
zonsopgang

Ik was om 9.30 uur in Den Ham waar ik nog lekker eerst een gratis bakkie koffie heb genomen om verder goed wakker te worden.

Er zouden ongeveer 10 cursisten zijn dus werd besloten om er 2 groepen van te maken.

1 groep over de Nikon D3100 en 1 groep over de Nikon D7000.

Om een lang verhaal kort te maken,kwamen van de D3100 wel ongeveer 5 mensen,maar van onze groep de D7000 zijn er maar 2 mensen op komen dagen waaronder ik.

Vond ik niet erg want dan hadden we de volledig aandacht van de cursusleider van Nikon.

De morgen was zo ingedeeld dat we s´morgen specificatie en uitleg over hoe de camera werkt kregen in een presentatie.

Om 12.30 uur kregen we in ons cursus lokaal belegde broodjes en drinken wat bij de cursus inzat.

Om 13.00 uur zijn we met de bijde groepen en de cursus leiders naar buiten gegaan om fotos te maken en tips te krijgen die specifiek op jou manier van fotos maken zijn.

 

links de cursus leider en een gedeelte van de groep
links de cursus leider en een gedeelte van de groep

Even later toen we daar liepen vloog er een buizerd over en een paar ganzen.

We hebben buitengelopen tot 15.00 uur en zijn toen weer teruggelopn nar de cursus zaal waar we nog wat hebben nagesproken.

Hierboven nog wat foto´s die ik genomen heb die middag.

Reactie schrijven

Commentaren: 0
zoom.nl frans
zoom.nl frans
Strand Algarve
Strand Algarve